Nu är det en ny vecka

Ibland känns det som att det aldrig tar slut med tråkigheter, även fast dom kanske inte är så "allvarliga" så tar det på krafterna och ibland behöver det gå bra för att man ska orka med saker och ting. Just nu är det en sån period där allting bara går åt fel håll. Det börjar med en sak sen kommer en annan och en annan men nu hoppas jag att det kan vara slut på det snart. För att just nu känns det som att jag inte gör annat än att klaga på allt som händer jag vill inte det jag vill att det ska flyta på och att jag och min familj och alla andra ska må bra. Jaja nog om detta.
Nu är det en ny vecka och då tar vi nya tag. Är på mitt underbara jobb nu och jag verkligen stormtrivs, jag älskar att komma hit på morgonen eller em och träffa alla... Jag blir som så glad. Det får mig att glömma det mesta av dom "tråkigheter" dom sker.

Nu jobb med massa samtal hoppas att det inte är någon argbigga som ringer bara.....


Musiken är mitt liv......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0