12 feb- musiken är mitt liv

Ja nu är det ett tag sedan igen men nu finns det en förklaring och en väldigt bra sådan..Jag har nu äntligen gjort min efterlängtade operation och allt gick som det skulle så jag är väldigt nöjd och glad. Nu kommer man ju inte att se resultatet förrän om ca 6 månader men som jag känner nu är jag nöjd. Jag har haft otroligt ont och jag skulle aldrig göra om det.. Det va nog väldigt tur att jag inte visste innan hur stor och hur kämpiga kommande veckor skulle bli.. Men nu är det som sagt gjort och jag oroade mig alldeles för mycket ang narkosen för att det gick bra.. Men jag mådde dåligt av den, eller om det va av morfinet men mina tankar jag hade innan är bara att lägga sig bakom sig. . . Är fortfarande sjukskriven men i morgon ska jag börja jobba lite smått, jag är sjukskriven till den 1 mars men jag vill inte vara hemma så länge, det kryper i kroppen och jag saknar mina kollegor och jag saknar det sociala. Nu låter det som jag varit borta länge ... men 3 veckor är nog när man mesta dels spenaderat tiden i sängen. Men jag är sjukskriven till 50 till första mars så det tror jag kommer att fungera. Men som sagt jag är otroligt glad att jag äntligen gjort detta och att det gick bra. sen känner jag mig otroligt laddad inför en dag på jobbet i morgon men mina kära kollegor som jag saknat dom!

Otroligt glad att jag har den underbara chefen som jag har , som har gjort det möjligt för mig att börja jobba tidigare än tänkt. För henne är ingenting omöjligt. tänk om alla hade en chef som henne.. Otroligt tacksam. .

Det har blivit något fel på datorn så det är fet text och det går inte att ändra på.. men jag hoppas att det går bra i allafall..

12 feb- musiken är mitt liv


Kommentarer
Postat av: Melker

Nice blogg :) du har ju haft den grymt länge!

2012-02-10 @ 12:25:55
URL: http://melkervonchriste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0