7 Dagar kvar nu

Ett nytt år vilket betyder nya möjligheter! Julen har passerat och den har varit helt underbar med min fina familj och vänner. Det har varit mycke sjukdomar nu men jag hoppas att det ger med sig. Nyår spenderades i fjällen men underbart sällskap. Jag själv har varit sjuk men de har varit lugnt och skönt trots 8 barn och 8 vuxna. Helt underbart ..

Nu är det ett nytt år och det är mycket framför oss eller speciellt mig. 7 Dagar kvar nu och jag är så nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Men jag vet att jag fxar detta de här ska gå bra men det är svårt att ta bort rädslan. Men snart är det över och då kommer jag att vara stolt över mig själv.

Nu sitter jag på jobbet och gör det resten av veckan så jag har ju i alla fall annat och tänka på ... Nej nu åter till jobb..

Kändes som världens tråkigaste inlägg.. men så e det ibland.

mer detaljer sen om jul och nyår, till och med lite bilder kasnke :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Du fixar det Madde, lätt!!! Du är bäst!! KRAM

2011-01-03 @ 20:53:53
URL: http://annabenerfalk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0