hemma med min familj.

Dagarna rullar på vilket betyder att det närmar sig. Snart är det måndag och det innebär op. Jag är så nervös så jag vet inte vilket ben jag ska stå på. Nätterna är hemska och jag drömmer konstiga drömmar... usch. men snart är det dax och sen är det över. Det jag är mest nervös över är hur vet man att man klarar av narkosen, hur märker man det ? vad händer om man inte klarar av den ? sånna tankar har jag.. Men jag ska försöka att ta bort dom och njuta av som sista dagarna innan hemma med min familj.

I dag är det jobb,sista jobbdagen på ett tag i alla fall för denna månad men jag hoppas att jag kommer tillbaka i början på feb det vill jag i alla fall.. Älskar mitt jobb. Inte en enda dag sedan jag började här har jag känt att det är tråkigt eller jobbigt att gå hit. Underbart jobb och underbara kollegor!

nu jobb...


Musiken är mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Sandra B

Det kommer gå så bra vännen! Alla mina tankar till dig. Jätte kul att du trivs på ditt jobb också =) Kram

2011-01-09 @ 12:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0