Helena och Anna som fyller 30 år

Tiden bara rullar i väg och jag hinner inte med bloggen, sen kan jag fortfarande inte mobil blogga med ska ringa min kära vän anna och höra igen hur man gör. Det känns som att det skulle underlätta lite, i alla fall så får jag in lite bilder och det är ju det som är roligt när man ska läsa en blogg.
ja som sagt tiden rullar på och det händer mycket nu.
Barnen har varit sjuka under en längre tid men det verkar vara på sluttampen nu så att dom snart kan gå dagis och vardagen blir som "vanligt" igen. Jag har fått mitt jobb förlängt till 1 oktober och ingen kan vara gladare än jag :) så otroligt glad blir jag när jag får komma till mitt jobb och träffa mina underbara kollegor, är så otroligt glad att jag fick detta jobb.
Annars så har vi två resor som är inbokade en går till barcelona då vi ska fira Helena och Anna som fyller 30 år, sen en till turkiet med familjen och barnens farmor och farfar. Så lite saker att se fram emot har vi och det gillar jag...

Annars så letar vi nytt boende, eller letar och letar vi kollar för att vi känner att det snart är dax att ha lite större, då barnen blir större och ytan just nu inte räcker till riktigt. Men det är ingen panik men det är lika bra att kolla nu eftersom att det finns ju inte så mycket. Speciellt inte i Lugnvik där vi vill bo..

Sen ska vi på 30 års fest oxå... Det tror jag kommer bli grymt... Tack snälla KARIN för inbjudan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0